Be a MINIpluser!

Benvinguts i benvingudes al Miniplus, una activitat esportiva i de lleure per als més petits i petites de la casa! El Miniplus és una combinació d'activitats variades adreçades als infants de I3, I4 i I5, on treballaran la psicomotricitat fina i gruixuda mentre fan esport, juguen i s'ho passen bé amb els seus amics i amigues.

Les tardes al Miniplus estan dividides en dues parts: multiesports i activitats de lleure. Amb el multiesports, els nens i nenes podran descobrir diversos esports i començar a dibuixar unes preferències cap a un esport en concret, així com millorar la seva habilitat física i psicomotora. A través de les activitats de lleure, els nens i nenes gaudiran i es divertiran amb els seus amics i amigues, mentre segueixen practicant esports i adquirint noves habilitats.

Al Plus posem sempre una mirada a l'esport i els beneficis que aporta durant l'etapa lectiva de l'alumnat, i el Miniplus no és una excepció. Estem compromesos a oferir als nens i nenes una activitat esportiva divertida i saludable, que els ajudarà a millorar la seva habilitat física i psicomotora, així com a fomentar els valors esportius com l'esforç, la perseverança i el treball en equip.

El Miniplus es realitzarà els dilluns i els dimecres de 16.30h a 18.45h, perquè els nens i nenes puguin gaudir de l'activitat esportiva després de l'escola. El preu mensual per a 2 dies a la setmana és de 75€, que inclou també el transport de tornada. Si només podeu assistir un dia a la setmana, el preu és de 45€ al mes.

Per formalitzar la inscripció al Miniplus, haureu de pagar una matrícula de 60€. Però si formalitzeu la vostra inscripció entre el 15 de maig i el 15 de juny, podreu gaudir d'un descompte del 50% en la matrícula, que serà de només 30€.

Estem encantats de poder oferir una activitat esportiva i de lleure divertida i saludable per als més petits i petites de la casa!

Si esteu interessats o interessades en el Miniplus, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres escrivint a info@campjoliuplus.com per obtenir més informació. Per formalitzar la vostra inscripció, podeu emplenar el formulari que trobareu a continuació.