Learn english at the Academy+

La teva acadèmia d'anglès a CJ+

Estem encantats de presentar-vos la nova Academy+ de CJ+, un espai dissenyat per a l'aprenentatge integral de l'anglès, pensat per a totes les edats i nivells. A Academy+ combinem diverses metodologies per oferir una experiència educativa completa i immersiva que us ajudarà a assolir els vostres objectius lingüístics d'una manera efectiva i divertida.

Què oferim?

A Academy+, hem creat un programa que integra diferents tipus d'activitats per garantir un aprenentatge immersiu, efectiu i dinàmic:

- Classes Teòriques: aprofundim en la gramàtica, el vocabulari i les estructures lingüístiques necessàries per dominar l'anglès. Els nostres professors qualificats us guiaran pas a pas, assegurant que entengueu i pugueu aplicar el que apreneu durant el curs.

- Speaking: pràctica oral constant amb activitats dissenyades per millorar la vostra fluïdesa i confiança en parlar anglès. Aquestes sessions us permetran aplicar els coneixements adquirits en situacions reals i quotidianes.

- Preparació d'Exàmens Oficials: si també voleu obtenir una certificació oficial, destinarem sessions a la preparació dels exàmens de Cambridge. Practicarem amb exàmens tipus i us proporcionarem estratègies per afrontar les proves amb èxit.

- Activitats Immersives: destinarem part de la sessió a activitats lúdiques i interactives que us permetran viure l'anglès de manera natural i espontània mentre descansem de l'aula. Des de jocs de rol fins a debats i tallers creatius, aquestes activitats són clau per una immersió lingüística completa, fer les sessions més dinàmiques i trencar la rutina a l'aula.

Per què escollir Academy+?

1. Metodologia Integral: la combinació de diferents tipus d'activitats assegura un aprenentatge complet i variat.

2. Horaris convenients: les nostres classes estan dissenyades per adaptar-se als vostres activitats de tarda i que us permeti combinar les classes d'anglès amb les vostres activitats de lleure i esport.

3. Preu assequible: per només 80€ al mes, accediu a 2h de classe setmanals

4. Grup reduït: A CJ+, ens esforcem per crear un ambient on els alumnes se sentin còmodes i motivats per aprendre. Fer-ho en un grup reduït afavoreix la confiança i també permet al professorat un seguiment més personalitzat de cada alumne del grup.

Apunta't a la nostra Academy+ i porta el teu anglès al següent nivell!

Veniu a descobrir tot el que Academy+ us pot oferir i comenceu a parlar anglès amb confiança!

Tarifes

La quota mensual de l'Academy+ és de 80€ (si ja sou del plus, tindreu un 10% de descompte)

Per completar la vostra inscripció, també s'haurà d'abonar una matrícula de 60€. Si formalitzeu la vostra inscripció abans del 19 de juny, podreu tenir un 50% de descompte.

Per últim, també haureu d'abonar el preu del material corresponent a cada grup, que us el proporcionarà l'escola. Us informarem del preu i com fer el pagament un cop tingueu el grup confirmat.

Si el professorat ho creu convenient, es poden fer canvis de grup a l'alumnat segons el seu nivell de l'idioma, per tal d'afavorir al màxim el seu aprenentatge.

Si esteu interessats o interessades en l'Academy+, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres escrivint a info@campjoliuplus.com per obtenir més informació. Per formalitzar la vostra inscripció, podeu emplenar el formulari que trobareu a continuació.